LEDVANCE LED lampen portfolio uitgebreid met Energielabel A voor optimale energie- en kostenbesparingen

Energiebesparende LED lampen met energielabel A (conform ELR/SLR) vullen het algemene verlichtingssegment onder de merknaam LEDVANCE aan. Deze nieuwe range is inzetbaar voor residentiële en professionele toepassingsgebieden, zoals woonhuizen, hotels en restaurants.

LEDVANCE LED lampen portfolio uitgebreid met  Energielabel A voor optimale energie- en kostenbesparingen

De LEDVANCE LED Classic UE (Ultra-Efficient) met energielabel A zijn hoog efficiënte LED lampen als vervanging voor respectievelijk 40W, 60W, 75W of 100W traditionele lichtbronnen in de vormen Classic A, Edison of Globe met E27 lampvoet. Alle versies hebben een rendement van 210 lumen/watt. Daarnaast hebben deze LED Classic UE lampen een lange levensduur van 50.000 uur en zijn ze geoptimaliseerd voor frequente schakelcycli (tot 500.000x). Dit maakt deze range ideaal geschikt voor gebruikers die optimaal willen besparen op onderhouds- en energiekosten. Ten opzichte van een standaard gloeilamp is de energiebesparing 93%, ten opzichte van een standaard LED lamp is de energiebesparing 40%.

De lampen hebben een kleurtemperatuur van 3.000K  en zijn verkrijgbaar in filament- en matte versies. De range wordt gecompleteerd met een 50W PAR16 GU10 LED
reflectorlamp in 3.000K met energielabel B. De garantie is 5 jaar.

De LEDVANCE LED Classic UE (Ultra-Efficient) met energielabel A zijn hoog efficiënte LED  lampen als vervanging voor E27 gloei- of spaarlampen met een rendement van 210 lumen/watt

Afbeelding: LEDVANCE

Afbeeldingen Downloads